
Klientų techninės pagalbos sutartys
Išnaudokite specialiai paruoštas priežiūros sutartis, įskaitant priemones ir paslaugas, kurios geriausiai atitinka jūsų verslo poreikius.
Klientų techninės pagalbos sutartys
Lanksčios, skaidrios sąnaudų atžvilgiu ir individualios. „Swecon“ priežiūros modeliai – tai daug daugiau nei tik sutartys. Juose – naudingi paketai, kurie leis maksimaliai padidinti „Volvo“ statybinės technikos nešamą pelną. Turite galimybę sudaryti individualias priežiūros sutartis dėl naujos ir turimos „Volvo“ technikos per vienerius metus nuo perdavimo ir instruktavimo arba nepraėjus 2 500 darbo valandų (kas pirmiau), atsižvelgiant į jūsų technikos eksploatacijos tipą.
Mes pasirūpinsime visais reikalingais techninės priežiūros darbais ir patikromis, o jūs galėsite susitelkti į savo verslo operacijas.
Det som är bäst för din verksamhet
Tvirta partnerystė
Mūsų klientų techninės pagalbos sutartys skirtos sutvirtinti mūsų darbinius ryšius su jumis. Reguliariai vykdydami priežiūros patikras, tikimės iniciatyviai palaikyti atvirą bendravimo dvasią.
Susitelkite į savo verslą
Pasirinkite tobulintinas savo verslo sritis ir ramiai bei efektyviai vykdykite operacijas darbo objekte. Mes pasirūpinsime likusiais dalykais, kad galėtumėte sutelkti savo dėmesį į svarbiausius savo verslo dalykus.
Sąnaudų kontrolė
Sutarkite dėl fiksuoto valandinio įkainio, optimizuokite savo operacijas ir apribokite riziką, įgaudami konkurencinių pranašumų, kurie svarbūs teikiant pasiūlymus konkursuose.
Maksimaliai padidinkite naudingojo darbo trukmę
Užtikrinkite maksimalią naudingojo darbo trukmę, naudodamiesi priežiūros technikų pagalba bei analizės priemonėmis, kuriose įdiegtos naujausios technologijos leis stebėti technikos eksploataciją bei našumą.